Mys i solen, med nya ELLE

Ja, det är precis vad jag har gjort den här eftermiddagen. Historialektionen blev inställd så jag traskade glatt hem, gjorde mig en stor kopp kaffe, tog med nya ELLE, matteboken och ipoden och satte mig i solen! Precis som igår, minus nya ELLE och plus fröken Händel.
Dök ner i nya ELLE och fann en underbar intervju med Lykke Li, jag ser verkligen upp till den kvinnan.
Det är så grymt härligt att det äntligen är vår på riktigt!
Men, med våren kommer några behov fram, som till exempel behovet av nya fräscha kläder. Har dock avsett en dag på lovet för shopping, så jag får lugna mig så länge.
Nåväl, vad är några dagar till...

Det som står högst upp på min önskelista just nu är följande saker:

1. Ballerinaskor från topshop.
2. Stentvättade jeans från cheap monday.
3. Lacktights, måste hitta någon kedja som säljer det...
4. Herr t-shirts i massor, jag har en ny favorit bland plaggen!
5. Fransväska från topshop, ÅH...
6. Slitna, avklippta jeansshorts från Levi's.

Så ser den ut just nu, men som sagt vissa saker kommer säkert försvinna och vissa sakner kommer läggas till allt eftersom. Två helt nya årstider är påväg, eller ja vi är ju inne i en just nu, och då måste man investera i basplagg!!! A och O så att säga.

Och på tal om barkbåtar (min kompis Calle älskar när jag använder det uttrycket!) jag hittade en ursnygg bild på Alexa Chung som jag bara måste visa!


Den där jeansjackan skulle ha suttit fint i höstas.... Hon är ju bara för ***** snygg!!!

Åh, innan jag glömmer så måste jag gratta min käre far som fyller år idag! Inte för att han läser min blogg, han vet säkert inte ens att jag har en men i alla fall, grattis pappa.



Bild: www.asos.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0