Ljusare tider

Som ni vet har jag ju tjatat och tjatat om sommarkläder, och jag känner själv att min sommargarderob inte är mycket att hänga i midsommarstången (julgranen kändes så deprimerande, hehe) och därför så måste jag uppdatera med nya sommar/vårkläder. Min snälla moster har lovat mig att jag ska få hennes gamla Levi's 501 så att jag kan klippa sönder dem till ett par shorts.
Under morgonen har jag sysslat asos.com, forever21.com, hm.se och ginatricot.com för att se lite hur utbudet ser ut.
En jättefin klänning som jag hittade på ginatricot.com, den kommer här.


Ljusgul och härlig, med ett par gladiatorsandaler och en panamahatt! Sweet summer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0