Jag vann strumpbyxorna från Lindex

Helt sjukt!
För några dagar sen såg jag att Linn Gustafssons hade en tävling där hon lottade ut 10 par av Lindex chanelinspirerade strumpbyxor, och man skulle beskriva hur man skulle matcha dem.
Jag skrev vad jag skulle ha på mig och tänkte inte så mycket på det, och nu alldeles nyss när jag kollade mailen såg jag att jag hade fått ett mail från Linn gustafsson... JAG VAR EN AV DE SOM VANN!
Helt galet, sjukt! Men shit vad glad jag är.



Man ser inte så bra men min motivering var:

"CAROLINE: Jag skulle matcha dem med en stentvättad, svart jeanskjol med hög midja, en lagom stor, vit herr t-shirt med upprullade ärmar, röda läppar, ett par höga, svarta klackar, håret uppsatt i en knut och till sist ett långt pärlhalsband och en silvrig herrklocka. Storlek S."

Linns blogg: http://www.pause.se/bloggar/linn-gustafsson/

Kommentarer
Postat av: nicole

graaaaattis vännen!

2009-04-11 @ 15:33:19
Postat av: Cecilia

ååh graattis! :D va roligt!

2009-04-13 @ 19:34:45
URL: http://ceciliaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0