En dag i solen

Shit vilken dag, jag är helt slut och det är mina fötter också! Så här så min dag ut:

Jag vaknade typ kvart över sju (what? sista lovdagen och jag vaknar tidigt) och kunde inte somna om så jag gick upp och kollade på vakna med the voice och käkade frukost. Sedan en snabbdusch och kläder på.
Jag mötte upp fröken Händel och vi åkte in till huvudstaden, började med en vända på löplabbet där fröken Händel köpta fina joggingtights, sedan blev det Urban Outfitters inga köp dock, efter det en herrans massa spring i affärerna. Vi avslutade dagen men en välbehövlig glass och satte oss och myste i solen i kungsan!

  
 
Händel och jag när vi mumsar på glass, Händel var dock bitter över att det var Sia och inte Diplom. Hon blev ännu bittrare när vi skulle gå därifrån och hon insåg att Diplomglassen såldes på andra sidan Friday's!

 
Här är mina inköp, ballerinaskor från H&M, gladiatorsandaler också från H&M och t-shirt från Weekday. Jeansen som jag hade siktat in mig på att köpa är helt slut överallt berättade en av killarna som jobbade på Weekday, de kommer inte in förens i juni, så jag får snällt vänta till juni med att köpa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0