Abstinensbesvärens medicin

Imorgon, efter lång tid, ska nya kläder köpas! Dags för den efterlängtade shoppingturen, med mig på den tänker jag ha fröken Händel, nyss hemkommen från Linköping. Jag har saknat henne så, det blir alltid lite jobbigt när hon åker bort!
En mysdag på stan kommer sitta fint, det finns mycket att prata om (som alltid när det gäller tjejer).

Idag har det varit en tuff dag, klockan ringde 05.15 vilket inte kändes alltför kul eftersom att jag fortfarande har lov! Men jobb-plikten kallade och det var bara att bita ihop, inte mycket mer hände idag.
Jag går tillbaka för att tala om min shoppingrunda istället, jag vet att det inte är så speciellt men det känns hur bra som helst, som för alla shoppoholics när det är gäller att stilla abstinensen! Skämt åsido, men jag har dessutom inte varit inne i stan på länge och det ska bli kul att kanske ta en tripp ner till slussen och gå längs med vattnet. Hoppas bara att det blir fint väder, det ser inte så lovande ut med de svarta molnen...
Nåväl, de löser sig.
Inköpen visar jag imorgon!



Såhär street-chic vill jag också vara.

Erin Wasson och Carmen Kass.



Bild: http://jakandjil.com/blog/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0